اولین نشست سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا (فرشتگان سرمایه گذار)

۰۱ شهریور ۱۳۸۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۷۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۰۰
اولین نشست سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا (فرشتگان سرمایه گذار) روز شنبه مورخ 11 / 9 / 96 با حضور گسترده دانشجویان، اساتید دانشگاه کاشان و پرسنل واحدهای مستقر در مرکز رشد برگزار شد.

 ابتدا پروفسور زراعت، رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم، رسالت دانشگاه کاشان را در مسیر کارآفرینی و اشتغال زایی دانشجویان بیان نمود و ابراز داشت از اهداف و مأموریت های مهم دانشگاه تشویق دانشجویان به سمت اشتغال و پروش ایده های آنها می باشد. در پایان پروفسور زراعت از زحمات آقای مهندس داود حسنعلیان به عنوان پرچمدار و زحمتکش در این مسیر تقدیر و تشکر نمود.


در این نشست ضمن تبیین روش‌های سرمایه‌گذاری، یکی از کارآفرینان برتر کشور، ضمن بیان تجربیات خود، اصول بنیادین ضروری برای موفقیت استارتاپ‌ها را تشریح نمود و گفت: سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا یکی ازگروه هایی است که ضمن حمایت از ایده‌های نوآورانه و یا استارتاپ‌ها با ارائه مشاوره‌های مالی و فنی در تلاش است تا با کمک به ایجاد بستر اقتصادی به توسعه فرهنگ کارآفرینی کمک نماید.


با توجه به ضعف نهادهای مالی و احتیاط در سرمایه‌گذاری بر روی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران می‌توانند یکی از سه ضلع موفقیت در اجرای ایده‌ها باشد.  تجمع کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و فناوران میتواند متضمن موفقیت استارتاپ‌ها باشد. به همین دلیل برنامه ی دعوت از سرمایه گذاران در دانشگاه به شکل منظم به همراه کارآفرینان انجام می شود.


در این نشست آقای شکرریز در رابطه با سیاستهای این گروه گفت: در خدمت هر ایده ای که به مرحله ی اجرا رسیده باشد، خواهیم بود. علاوه  بر آن با به كارگيري تجربيات اعضا در زمينه های مختلف صنعتی و خدمات گوناگون و ارائه ی مشاوره‌هاي مديريتي، مالي و فني به كارآفرينان و سرمايه‌گذاران، آنان را در مراحل مختلف كار همراهي مي ‌كنیم.
همچنین آقای مهندس شکوری ابداع کننده ی نرم افزار حسابداری هلو نیز طی سخنانی اهمیت پشت کار و عشق و علاقه به کار را در راه رسیدن به هدف نهایی را خاطر نشان کرد.

 

 


نظر شما :