نخستین همایش میز صنعت و هنر همراه با نمایشگاه در دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۱ شهریور ۱۳۸۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۷۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۴۵
نخستین همایش میز صنعت و هنر  همراه با نمایشگاه و با حضور شرکت ها و صنایع مستقر  مرکز نوآوری  وتجاری سازی دانشگاه کاشان برگزار شد.

 

رئیس دانشگاه کاشان در این همایش راه اندازی میز صنعت دانشگاه را اتفاقی مبارک برای دانشگاه بیان کرد و افزود: این ابتکار که با هدف ارتباط هر چه بیشتر دانشگاه با صنعت و تجاری سازی علم در دانشگاه ایجاد شده است الگویی برای دیگر دانشگاه ها شده است.

دکتر عباس زراعت از ایجاد میز فرهنگ در دانشگاه کاشان خبر داد و اظهار داشت: این فعالیت ها در راستای دانشگاه نسل سوم و کارآفرین  شکل گرفته است که از ماموریت های اصلی آموزش عالی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاهی موفق است که در راستای ارائه خدمت متقابل به منطقه و شهر حرکت کند، خاطر نشان کرد: نقش دانشگاه باید به گونه ای باشد که که اگر دانشگاه تعطیل شود شهر نیز پیرامون آن نیز با چالش روبرو شود.

رئیس دانشگاه کاشان از  آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی ابراز نگرانی کرد و افزود: دانشگاه ها باید با راه اندازی شرکت های دانش بنیان زمینه اشتغال دانشجویان را فراهم سازند.

دکتر زراعت این دوره مدیریت دانشگاه را دوره  احیاء ماموریت  های اصلی دانشگاه عنوان و اظهار امیدواری کرد: تا با همکاری اعضای هیات علمی و توان و خلاقیت دانشجویان بتوان ماموریت های دانشگاه را تحقق بخشید.

وی به پتانسیل های کاشان در زمینه های گردشگری و هنر اشاره کرد و افزود: دانشگاه کاشان آمادگی دارد با  فراهم کردن زمینه های لازم برای ترویج علم نافع  و ارائه راهکارهای علمی  همراستا با نیازهای منطقه  حرکت کند.

 

 

 


نظر شما :