دانش آموزان دبیرستان امام خامنه ای از مرکز رشد بازدید کردند.

۰۱ شهریور ۱۳۸۷ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۷۱ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۸۸
جمعی از دانش آموزان پایه ی یازدهم دبیرستان امام خامنه ای به همراه مسؤولان و مربیان کارآفرینی خود از مرکز رشد بازدید کردند. در این بازدید که روز دوشنبه مورخ 1 / 8 / 96 انجام شد، ابتدا آقای دکترحسنعلیان، مدیر مرکز رشد، در رابطه با فلسفه ی ایجاد مرکز رشد  و نحوه ی استقرار واحدهای فناور در مرکز صحبت کرد.

مهندس حسنعلیان افزود: شیوه ی درس خواندن دانش آموزان باید تغییر کند. شیوه ی فعلی مربوط به گذشته است. لازم است که دانش آموزان با توجه به علاقه مندی به شغلی که در آینده خواهند داشت درس بخوانند و زمینه های رشد تفکر خلاقانه را نیز در درون خود پرورش دهند. دانش آموزان باید مشکلات و نیازها را ببینند و برای آن راه حل ارائه کنند. در همین راستا تلاش خواهیم کرد مسابقات ایده پردازی در دبیرستان امام خامنه ای برگزار کنیم. دانش آموزان نباید امیدی به استخدام در دستگاه های دولتی در آینده داشته باشند و تلاش کنند روی پای خود بایستند. مرکز رشد جایی است که پس از پرورش ایده های خلاقانه و نوآور می توانند به آنجا مراجعه نمایند و برای خود کسب و کار راه اندازی نمایند.


در ادامه چند تن از نمایندگان واحدهای مستقر در رابطه با ایده و فعالیت واحدهای خود برای دانش آموزان صحبت کردند و برنامه بازدید با حضور دانش آموزان در واحدها پایان یافت.

 

 


نظر شما :