داوود حسنعلیان مدیر مرکز کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه کاشان شد.

۰۹ تیر ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۳۱ بدون موضوع
تعداد بازدید:۲۰۳۲

طی حکمی داوود حسنعلیان به عنوان مدیر مرکز کارآفرینی و مرکز رشد و مشاور رئیس دانشگاه کاشان در امور کارآفرینی منصوب شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این حکم خطاب به آقای حسنعلیان افزوده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان مدیر مرکز کارآفرینی و مرکز رشد و مشاور اینجانب در امور کارآفرینی دانشگاه منصوب می گردید.

دکتر عباس زراعت اظهار امیدواری کرده است: با تلاش و پشتکار و جلب مشارکت همکاران محترم دانشگاه به ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز، در جهت ارتقاء کیفی و کمی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ایجاد زمینه رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشجویان عزیز در زمینه کارآفرینی و ترویج آن گام‌های مؤثری بردارید.

وی تصریح کرده است: با عنایت به اینکه رسالت اصلی دانشگاه‌های نسل سوم، کارآفرینی بوده و این موضوع یکی از محورهای اصلی سیاست‌های راهبردی دانشگاه می باشد، ضرورت دارد تحول بزرگی در زمینه ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان، ارتباط با صنعت، توانمندسازی فارغ‌التحصیلان دانشگاه و تبدیل دانش به ثروت، صورت گیرد.

رئیس دانشگاه کاشان در پایان این حکم ادامه داده است: انتظار می‌رود با اعمال سیاست‌های مدون، ضمن رعایت عدالت و کرامت افراد در جهت حفظ بیت‌المال و صرفه جویی در هزینه‌ها، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی کوشا باشید.

گفتنی است داوود حسنعلیان سابقه معلمی، حدود پنج سال عضو کمیته مطالعات باستان شناسی، فلزکاری و معدن کاری کهن ایران، دو سال رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز و حدود 9 سال رئیس مرکز کارآفرینی و مرکز رشد دانشگاه اصفهان را در کارنامه خویش دارد.

( ۱ )

نظر شما :