انتصاب دکتر فرجی به عنوان مسؤول راه‌اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان ( غیا

۰۹ تیر ۱۳۹۴ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۳۰ بدون موضوع
تعداد بازدید:۱۳۶۶

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه کاشان دکتر "علیرضا فرجی" مدیر فناوری و ارتباطات علمی دانشگاه به عنوان مسؤول راه اندازی پارک علم و فناوری این دانشگاه منصوب شد.

دکتر عباس زراعت در این حکم خطاب به دکتر فرجی افزوده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی با پیشنهاد معاونت محترم پژوهشی و فناوری و به موجب این حکم، به عنوان مسؤول راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان منصوب می گردید.

رئیس دانشگاه کاشان در این حکم اظهار امیدواری کرده است: با تلاش و پشتکار و جلب مشارکت همکاران محترم دانشگاه به ویژه اعضای هیات علمی و با برنامه‌ریزی و درایت لازم در جهت دستیابی به اهداف ترسیم شده و نیل به تحقق سند چشم‌انداز دانشگاه، همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام‌های مفید و مؤثری به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تقویت نظم و قانون‌مندی بردارید.

در ادامه این حکم آمده است: بی‌تردید وجود پتانسیل‌های علمی و صنعتی منطقه کاشان با ایجاد پارک علم و فناوری، زمینه‌ساز حرکتی شتابمند برای علم و تحقیقات بوده و آینده ای درخشان را نوید می‌دهد.

گفتنی است یکی از سیاستهای جدی ریاست دانشگاه از بدو شروع به کار در دانشگاه، تاکید بر راه اندازی پارک علم و فناوری دانشگاه بوده که امید می رود با این انتصاب شاهد حرکت عینی این مهم باشیم.


( ۱ )

نظر شما :