مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان دوره های مهارتی ویژه پاییز برگزار می کند.

۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۱۶ بدون موضوع
تعداد بازدید:۳۲۸۵
رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی ویژه پاییز 93 در این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمد عقیقی اظهار داشت: در این دوره 12 رشته یتخصصی و 12 رشته ی عمومی ارائه می شود.

وی حسابداری کاربردی(مقدماتی)، حسابداری کاربردی(تکمیلی)، سیم کشی برق و ساختمان، جوشکاری، دوربین مداربسته، سخت افزار کامپیوتر و اسمبل کردن، تعمیرات سخت افزار تلفن همراه و تبلت (مقدماتی)، تعمیرات نرم افزاری تلفن همراه (مقدماتی)،دوره ی فشرده ی درجه 1 ای سی دی ال، ورد پیشرفته و فتوشاپ را از دروس عمومی این دوره ذکر کرد.

وی افزود: در این دوره همچنین نرم افزار متلب، اتوکد مقدماتی، نرم افزار ریویت (مقدماتی و پیشرفته) شبیه سازی و پیش بینی در شبکه های عصبی مصنوعی و ساخت هواپیمای بدون موتور (گلایدر) و دیگر دروس اختصاصی ارائه می شود.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان با اشاره به این که  شرکت در این دوره ها برای همه آزاد است، خاطر نشان کرد: در پایان دوره "گواهی‌نامه دوره آموزشی" برای شرکت‌کنندگانی که نمره لازم از دوره ( آزمون+حضور در دوره ) را کسب کنند، اعطا می شود.

دکتر عقیقی مهلت ثبت نام برای شرکت در این دوره های آموزشی را تا پایان روز 17 مهرماه جاری ذکر کرد و افزود: در صورت رسیدن به حد نصاب شرکت کنندگان، کلاس های این دوره 19 مهرماه برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر (چگونگی روند ثبت‌نام، سرفصل دوره‌ها و ... ) به وب‌سایت مرکز به نشانی http://karafarini.kashanu.ac.ir مراجعه نمایید.


( ۱ )

نظر شما :