قهرماني تيم دانشگاه كاشان در مسابقات بین المللی و دانشجویی کنست

۰۲ آذر ۱۳۹۲ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۷۰۳ بدون موضوع
تعداد بازدید:۹۲۷

قهرماني تيم دانشگاه كاشان در مسابقات بین المللی و دانشجویی کنست

دانشگاه کاشان، برای دومین سال متوالی از عنوان قهرمانی خود در مسایقات بین المللی و دانشجویی کنست ( طراحی و ساخت ماهواره کوچک ) دفاع کرد.

سومین دوره­ي مسابقات بين المللي و دانشجویی کنست از روز دوشنبه تا چهارشنبه 27 تا 29 آبان 1392 در پژوهشکده­ي سامانه­های فضانوردی پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد.مرحله عملی پرتاب ماهواره نیز مانند دو سال گذشته در فرودگاه نظامی -آموزشی آزادی واقع در اتوبان کرج قزوین اجرا گردید.

در این سری مسایقات بین المللی که یک تیم از کشور مصر نیز حضور داشت، تیم شهاب 3 متشکل از آقایان محمد حسین فروغیان، سید علی سیف، محمد تواضعی کاشی، رسول رعیت و حسین باقرزاده،دانشجویان مهندسی برق دانشگاه کاشان در کلاس بررسی اتمسفر به نشان نخست این مسابقات دست یافتند.

لازم به ذکر است که پیش از این نیز در سال 1390 تیم­های شهاب 1 و سها از دانشگاه کاشان به ترتیب در کلاسهای آزاد و بررسی اتمسفر و در سال 1391 تیم شهاب 2 در کلاس آزاد، حائز رتبه­ي اول و برترین تیم این مسابقات شده بودند.

بدینوسیله این موفقیت را به همه اعضای دانشگاه کاشان بویژه اعضای تیم و مشاوران آنها آقایان مهندس احمدرضا حدیدی ( عضو تیم شهاب 1 و 2 )، مهندس محمد رضا کامرانی و دکتر علیرضا فرجی تبریک عرض می نماییم.

 

 


نظر شما :