دانشگاه آزاد كاشان قطب ساخت بازي هاي رايانه اي كشور مي شود.

۲۷ اسفند ۱۳۹۰ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۴۷ بدون موضوع
تعداد بازدید:۱۳۸۲

پورتال خبري كاشان: رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كاشان، از امضاي تفاهم نامه دانشگاه آزاد كاشان و بنياد بازي هاي ملي رايانه اي كه طي آن دانشگاه آزاد به عنوان يكي از قطب هاي ساخت بازي هاي رايانه اي كشور به رسميت شناخته شده است، خبر داد.

به گزارش پورتال خبري كاشان  منصور دياري در جمع خبرنگاران، توجه به مسائل پژوهشي و ارتباط بيشتر دانشجويان و نخبگان با مراكز علمي و پژوهشي را از اهداف اين دانشگاه دانست و اظهار داشت:اين تفاهم نامه نيز در رابطه با مسائل آموزشي و پژوهشي و فناوري مرتبط با ساخت و توسعه بازي هاي رايانه اي با بنياد ملي بازي هاي رايانه اي امضاء شده است.

وي با اشاره به اينكه، در اين تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامي كاشان، به عنوان يكي از قطب هاي ساخت بازي هاي رايانه اي كشور به رسميت شناخته شده است عنوان كرد: بنياد ملي بازي هاي رايانه اي در اين تفاهم نامه متعهد شده تا ضمن راه اندازي آزمايشگاه ساخت بازي هاي رايانه اي و همچنين اختصاص كمك هاي مشاوره اي علمي به دانشگاه آزاد كاشان، حمايت از پروژه ها و طرح هاي تحقيقاتي مرتبط را نيز در دستور كار خود قرار دهد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي كاشان يادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامي كاشان نيز در اين تفاهم نامه، متعهد شده امكانات سخت افزاري و نرم افزاري خود در زمينه هاي مختلف را در اختيار بنياد قرار دهد.


نظر شما :