موفقيت يك سايت كاشاني در چهارمين جشنواره سراسري وب ايران

۰۱ بهمن ۱۳۹۰ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۳۷ بدون موضوع
تعداد بازدید:۸۷۵

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر مسئول سایت سامانه یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی رایانه‌ای املاک کاشان در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: این وب‌سایت به عنوان نخستین وب‌سایت جامع مسکن و املاک کاشان در راستای تحقق دولت الکترونیک، صنعت فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌وری در حوزه مسکن و املاک توسط شرکت رايان مندطراحی شده است.

هادی نجف‌زاده افزود: سایت سامانه یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی رایانه‌ای املاک کاشان به آدرس www.siera.irدر چهارمین جشنواره وب ایران در بخش بهترین سایت‌های املاک کشور موفق شد توسط هیئت داوران مقام سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
وی، جشنواره وب‌سایت‌های ایران را یکی از معتبرترین جشنواره‌های حوزه فناوری اطلاعات اعلام و خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۷تاکنون سه دوره این جشنواره توسط پایگاه خبری وب‌سایت‌های ایران (وبنا) به همراه گروهی از فعالان و متخصصان حوزه وب در ایران برگزار شده است.

مدیر مسئول سایت سامانه یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی رایانه‌ای املاک کاشان تصریح کرد: امسال نیز چهارمین دوره جشنواره در مقیاس بزرگتری و با برنامه‌های متنوع‌تر از سراسر کشور برگزار شد و وب‌سایت‌های ایرانی در بیش از  ۹۰گروه مختلف به رقابت پرداختند و در مراسم اختتامیه جشنواره با معرفی برترین وب‌سایت‌ها توسط هیئت داوران از آنها تقدیر شد.
نجف‌زاده با اشاره به اینکه جشنواره وب ایران در آبان ماه سال جاری به عضویت رسمی کنسرسیوم وب جهانی درآمد اضافه کرد: کنسرسیوم وب یک انجمن بین‌المللی است که استانداردهای مربوط به وب را طراحی و تدوین می‌کنند.

وی هدف اصلی از برگزاری جشنواره وب ایران را تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی دانست و یادآور شد: ایجاد فرصت سالانه برای عرضه و رقابت کیفی و کمی وب سایت‌های ایرانی در راستای رشد، شکوفایی و همچنین رونق‌بخشی به بازار داخلی و صادرات در‌ این حوزه از دیگر اهداف این جشنواره است.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901026001349


نظر شما :