كاهش هزينه ها و صرفه جویی در زمان با راه اندازی سامانه آموزش مجازی در شهرداری کا

۱۷ دی ۱۳۹۰ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۳۶ بدون موضوع
تعداد بازدید:۹۲۹

پورتال خبري كاشان : مدیر طرح و برنامه شهرداری کاشان با اعلام این خبر گفت: ارتقاء بهره وري آموزشي كاركنان، كاهش هزينه ها و استفاده بهينه اززمان و كمك به توانمند سازي پرسنل شهرداري از مزایای راه اندازي اين سامانهاست.

 

به گزارش پورتال خبري كاشان و به نقل از روابط عمومي و امور بين المللي شهرداري كاشان، مهندس سید مرتضی حسینی گفت: شهرداری کاشان پیشتاز شهرداریهای کشور در خصوص برگزاری آموزش های ضمن خدمت به شیوه مجازی است.
به گفته وی، اين سامانه با توجه به ويژگي هاي بسيار سودمند آموزش هاي مجازي و غيرحضوری براي استفاده كاركنان این شهرداري تهیه شده است.

وی افزود: در این سامانه که تحت وب طراحی شده، امکان ثبت نام و فراگیری دروس الکترونیکی برای کارکنان شهرداری فراهم گردیده است و فراگیران با مراجعه به سامانه ضمن مطالعه دروس و نیز گذراندن آزمونهای مربوطه می توانند از مزایای آموزش مجازی برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: همچنين مديران وكارشناسان مي توانند به صورت متقابل تجربيات كاري خود را با سايرين به اشتراك بگذارند كه گام موثر در جهت ارتقاي دانش شغلي كاركنان شهردراي محسوب مي شود و زمينه ساز افزايش سطح بلوغ سازماني مديران و كاركنان مديريت شهري و افزايش خدمت رساني مطلوب آنها به مردم مي گردد.
وی كمك به پرورش خلاقيت پرسنل شهرداري از طريق خود آموزي و خود پژوهي، فراهم كردن زمينه مناسب گذار از آموزش معلم محور به آموزش يادگيرنده محور از طريق سازماندهي فرايند يادگيري، ارائه آموزش هاي مبتني بر اهداف و نيازهاي پرسنل شهرداري ها و كاهش هزينه ها و استفاده بهينه از زمان و جلوگیری از نارضایتی اربابان رجوع از حضور کارکنان در دوره های آموزشی را ازديگر اهداف راه اندازي اين سامانه دانست.
وی در ادامه گفت: آموزش مجازی در مقایسه با روشهای سنتی آموزشی، امکان شرکت تعداد زیادی فراگیر دردوره های مختلف آموزشی، از بین بردن محدودیت های مکانی و زمانی برای شرکت در کلاس و امکان مرور مطالب درسی به تعداد دلخواه را برای فراگیران فراهم میسازد.

شایان ذکر است این سامانه با همکاری هسته ی سی زان ( از هسته‌های مستقر در مرکز رشد دانشگاه کاشان ) راه اندازی شده است.

http://knp.ir/?sysid=1&newsid=6088



نظر شما :