جلسه ي دبيران انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاه كاشان در مركز رشد

۳۰ آذر ۱۳۸۹ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۰۶ بدون موضوع
تعداد بازدید:۱۰۲۳

در اين جلسه كه با هماهنگي حوزه ي مديريت فرهنگي دانشگاه كاشان در تاريخ 89/09/30 در دفتر مديريت مركز رشد برگزار شد، ابتدا آقاي مهندس اجتهد، مدير مركز، ضمن خوشامد گويي به حاضران در رابطه با فلسفه ي ايجاد مراكز رشد در جهان و كشور و نيز فعاليت هاي انجام شده در مركز رشد دانشگاه كاشان توضيحاتي را براي دبيران انجمن هاي علمي دانشگاه ارائه كرد.

پس از آن آقاي مهندس كارگزنژاد، كارشناس ارشد كارآفريني از دانشگاه تهران كه فعاليت هاي اقتصادي زيادي را به همراه ابوي خود در منطقه ي كاشان انجام داده و باعث اشتغالزايي براي هزاران نفر شده است، ضمن پاسخگويي به سؤالات حاضران در رابطه با نظريه هاي نوين روانشناختي كارآفريني براي دبيران صحبت كرد.

مهندس كارگرنژاد در مرحله ي بعد، سايت مهارت برتر را كه اولين سايت آموزش مهارت هاي كارآفريني در كشور مي باشد و روز 22 بهمن سال جاري افتتاح مي شود، معرفي كرد و از دبيران براي عضويت در اين دعوت نمود.

لازم به ذكر است كه دبيران انجمن هاي رشته اي و ميان رشته اي دانشگاه كاشان كه بالغ بر 30 انجمن مي باشند، ابراز تمايل كردند كه در جلسات بعد نيز از راهنمايي هاي آقاي كارگرنژاد استفاده كنند.


نظر شما :