يكصد و دهمين جلسه ي شوراي مركز رشد برگزار شد.

۰۷ آذر ۱۳۸۹ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۶۰۱ بدون موضوع
تعداد بازدید:۱۴۰۷

يكصد و دهمين جلسه ي شوراي مركز رشد دانشگاه كاشان برگزار شد. در اين جلسه كه در تاريخ 6/9/89 در دفتر مديريت مركز برگزار شد، درخواست هسته ي « تانا كوير » به نمايندگي آقاي امير حسين رضواني  مبني بر تبديل وضعيت از مرحله ي پيش رشد به مرحله ي رشد با ایده محوری « مدیریت و بهینه سازی انرژی در زمینه ی تولید، انتقال و مصرف و استفاده از انرژی های تجدید پذیر » مطرح شد. آقاي مهندس رضواني و پرسنل واحد مربوط در جلسه حاضر شدند و گزارش فعاليت هاي خود را ارائه كردند. درخواست واحد مذكور به تصويب رسيد.

همچنين درخواست شركت بهره وران انرژي هاي كوير مبني بر استقرار واحد تحقيق و توسعه آن شرکت در مرکز مطرح شد. آقاي امان پور در جلسه حاضر شد و ضمن ارائه ي رزومه ي عملكرد شرکت باکر، گزارشي از فعاليت هاي شركت ارائه كرد. اين درخواست نيز به تصويب رسيد.

از طرف ديگر هسته ي « مشاورين روشنايي مهتاب » به نمايندگي آقاي حميد رضا عابدي كه با ايده محوري « بهینه سازی مصرف انرژی از طریقاصلاح شیوه های نورپردازی ، طراحی و نورپردازی و کاهش آلودگی نوری » در مركز مستقر است، دو عدد از چراغ هاي مهتابي توليد خود را به نظر اعضاي شوراي مركز رساند. آقاي مهدي شجري نيز كه قبلاً با ايده محوري « توليد اسيد كلريدريك و سولفات سديم با استفاده از منابع درياچه ي نمك » با نام هسته « پديده ي كيميا » پذيرفته شده است، 3 نمونه از توليدات خود را كه به صورت آزمايشي تهيه شده است ، در شوراي مركز ارائه كرد. لازم به ذكر است كه شوراي مركز رشد مسؤوليت پذيرش واحدهاي جديد الورود و تصويب تصميمات لازم براي اداره ي مركز را برعهده دارد و اعضاي آن مستقيماً با حكم رياست دانشگاه منصوب مي گردند.


نظر شما :