بازديد پرسنل معاونت اجتماعي و مركز رشد و توسعه ي كارآفريني شهرداري منطقه ي 15 ته

۰۹ آذر ۱۳۸۹ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۵۹۹ بدون موضوع
تعداد بازدید:۹۸۵

جمعی از پرسنل معاونت اجتماعي و مركز رشد و توسعه ي كارآفريني شهرداري منطقه ي 15 تهران به همراه مسؤولان خود از مركز رشد دانشگاه كاشان بازديد كردند. اين بازديد كه پس از هماهنگي هاي قبلي روز دوشنبه 8/9/89 صورت پذيرفت مورد استقبال و خرسندي بازديدكنندگان قرار گرفت. ابتدا در جلسه ي مشتركي كه در دفتر مديريت مركز با پرسنل مركز رشد دانشگاه كاشان انجام شد، دو طرف به تبادل نظر و انتقال تجربيات يكديگر پرداختند و با فعاليت هاي انجام شده در دو  مركز رشد آشنا شدند. سپس ميهمانان از واحدهاي مستقر در مركز بازديد به عمل آوردند و از نزديك با نمايندگان و پرسنل واحدها آشنا شدند و سؤالاتي را در رابطه با ايده محوري آن ها مطرح نمودند.

پرسنل معاونت اجتماعي شهرداري منطقه ي 15 ابراز خرسندی نمودند که آنچه در سایت منعکس شده بود، واقعا در مرکز  دیدند و ابراز تمایل کردند بازدید دیگری با حضور همکاران سایر مناطق شهرداری تهران نیز از مرکز رشد دانشگاه کاشان داشته باشند.

لازم به ذكر است كه چند سالي است كه شهرداري هاي كشور به ويژه شهرداري تهران اقدام به تأسيس مراكز رشد و توسعه ي كارآفريني و خانه هاي كارآفريني در مناطق و نواحي مختلف نموده اند.

   


   


نظر شما :