بازدید معاون استاندار و فرماندار کاشان از مرکز رشد دانشگاه

۱۶ دی ۱۳۸۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۵۷۲ بدون موضوع
تعداد بازدید:۴۲۲

در این بازدید که روز دوشنبه مورخ 14/10/88 انجام گرفت، آقای حسینعلی حاجی، معاون استاندار و فرماندار ویژه­ی شهرستان کاشان به همراه آقای تأملی مشاور فرماندار در امور جوانان و مهندس برازنده رئیس اداره­ی صنایع و معادن کاشان و ریاست و معاونت پژوهشی دانشگاه از نزدیک با واحدهای مستقر در مرکز رشد آشنا شدند و در جریان فعالیت­ها و مشکلات پیش روی آنها قرار گرفتند. فرماندار برای حل مشکلات واحدها که بیشتر در رابطه با ارگا­ن­های مختلف شهرستان و استان بود، پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در پایان در جلسه­ی مشترکی که با حضور نمایندگان واحدها برگزار شد، آقای دکتر ساداتی نژاد، رئیس دانشگاه، ضمن خیر مقدم به فرماندار و هیأت همراه، تاریخچه­ی تشکیل مراکز رشد در جهان و کشورمان را برشمرد و با توجه به حجم بالای فارغ التحصیلان، لزوم توسعه­ی این مراکز را یادآور شد. دکتر ساداتی نژاد در ادامه ضمن اعلام صدور مجوز تأسیس مرکز رشد تخصصی گل و گلاب در سفر ریاست جمهوری به استان، اظهار داشت به نظر می رسد پتانسیل کاشان بالا است و ساز وکارهای اداری شهرستان کافی نیست. تا کاشان استان نشود مشکلات پیش روی قسمت های مختلف شهرستان حل نخواهد شد. ایشان همچنین خواستار ارتباط بیشتر ارگان های دولتی با دانشگاه کاشان شد.

سپس فرماندار کاشان قبل از آغاز صحبت از حاضران خواست تا مشکلات خود را مطرح کنند. در پایان این پرسش و پاسخ فرماندار ضمن ارائه­ی راهکارهایی به واحدها، پیشنهاداتی را مطرح کرد که مهمترین آنها برگزاری همایشی با حضور اکثر مسؤولان اداری شهرستان و استان در مرکز رشد به منظور بررسی زمینه­های همکاری ارگان­ها با واحدهای مستقر در مرکز و آشنا سازی هر چه بیشتر ایشان با اهداف مرکز و ترتیب دادن بازدید نمایندگان واحدها به همراه فرماندار از پارک علم و فناوری شیخ بهایی اصفهان بود.

نظر شما :