جمع آوری اطلاعات مخترعین منطقه در سایت مرکز رشد دانشگاه کاشان

۰۴ شهریور ۱۳۸۸ | ۰۰:۰۰ کد : ۱۹۵۵۲ بدون موضوع
تعداد بازدید:۱۱۵۲
مرکز رشد دانشگاه کاشان آماده­ی ثبت آثار مخترعین است
 
    رئيس مركز رشد دانشگاه كاشان گفت: با توجه به این که تاکنون در منطقه، محلی برای حمایت از مخترعین و گردهمایی ایشان وجود نداشته است و نظر به این که مرحله­ی اول انجام چنین کاری جمع آوری اطلاعات مخترعین می باشد، سايت اين مركز آماده­ی جمع­آوری اطلاعات مخترعين منطقه است.
    مهندس سيدحسين اجتهد افزود: كليه­ی مخترعين منطقه ( شهرستان­های کاشان، آران و بیدگل، قمصر، نیاسر و .... ) مي‌توانند با مراجعه به سايت مركز رشد دانشگاه كاشان به نشاني http://kashanu-inc.org/mokhtarehaadd.asp مشخصات خود و اختراعاتشان را در سايت قرار دهند.
    وي اظهار داشت: براي ثبت اختراعات در سايت،‌ ارائه­ی شماره و تاريخ ثبت اختراع، كپي گواهي ثبت اختراع، كپي صفحه­ی اول شناسنامه و كارت ملي ضروري است.
وي هدف از اين اقدام را حمايت از نوآوران منطقه و زمينه‌سازي براي رشد و شكوفايي نوآوري و ايده‌هاي خلاقانه­ی مبتني بر دانش و بسترسازي جهت تجاري كردن دستاوردهاي تحقيقاتي و نوآورانه مخترعین ذكر كرد. با این اقدام مخترعین این امکان را خواهند داشت تا با معرفی خود و اختراعاتشان در یک سایت، ضمن تبلیغ، به جذب سرمایه گذاری نیز بپردازند.
شايان ذكر است مركز رشد دانشگاه كاشان از سال 1382 تاكنون به منظور تقويت و گسترش فعاليت‌هاي تحقيق و توسعه در كليه­ی بخش‌ها و واحدهاي اجرايي و بخش خصوصي و فراهم كردن امكانات و تمهيدات لازم براي شناسايي، جذب و توانمندسازي افراد و واحدهاي داراي ايده‌هاي نوين و هدايت ايشان تا توليد و فروش محصولات و خدمات، مشغول به فعاليت می­باشد.

نظر شما :